Loppemarked

Da vil jeg vise dette fine fatet jeg fant her en dag vi var på julemesse. For meg ble julemesse feil ord,men vi hadde det fint og jeg fant altså dette fatet + 2 norges glass:)

Det kostet 30kr,så jeg klarte altså ikke gå fra det.. Spurte de søte damene om de hadde en anelse om hva den kan ha blitt brukt til.. De tenkte kanskje at en hadde  konfekt på dette fatet..
Syns vertfall det var nusselig og mannen var helt enig. Så det står rett under stigen jeg har i et hjørne i min/vår stue. (se innlegget: advent)













1 kommentar:

  1. nydelig fat! jeg har faktisk sett et sånt før men jeg husker bare ikke hvor!!! kanskje på en institusjon jeg jobbet på for mange år siden?
    takk for innspill på bloggen- alltid så kjekt med hilsener, spesielt fra gamle venner :)
    Vi sees kanskje juleaften ja, vi er litt usikre på om vi skal gå dit med foreldrene mine (som vi skal feire jul hos) eller om vi skal gå på Intro der vi går selv... går vi i Gand så blir det nok på den "seine" gudstjenesten, vi får se.
    blir dere i Sandnes flere dager i jula?
    klemmer til deg og snuppa di som høres ut som ei artig lita dame :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du akkurat DU besøkte bloggen min;)
Velkommen igjen!