Juletre og julekrybbe

Jeg har hatt en ide om og lage et litt spesielt juletre i år. Vi har liten plass og skal være lite hjemme med jul,
så hvorfor ikke lage noe litt annerledes og stiligt?
Jeg har brukt brinebær grener,ståltråd og kraftig hyssing. Sink potte med avispapir for og støtte grenene..
Ellers er det julepynt av diverse,"julestjerna" fra Sally Ann.. 
(Sally Ann er Frelsesarmeens konsept for rettferdig handel.
Vi ønsker å gi mennesker i vanskelige situasjoner, et håp for fremtiden sin ved å gi dem et arbeid.)

 Håper det kan inspirere andre som både liker mer annerledes og ikke har så stor plass til og gjøre ting annerledes:)   Takk sy/snekre venninne for innspill når jeg laget denne..:)


































































Min kjære sy/snekre venninne ville jeg skulle ha julekrybbe, så jeg får låne noe hun sydde for lenge siden, hun lager de annerledes nå.. Men jeg synes de er kjempe fine både disse og de hun lager nå..
Hun har også laget den stilige mosedekorasjonen:)



Julekrybbe uten krybba... Mosedekorasjon





































2 kommentarer:

  1. Hei Maria
    Utrolig kreativ og stilig løsning med juletre!! Jeg er imponert:)
    Og julekrybba var også veldig fin, akkurat noe sånt jeg har vært på utkikk etter.. tror jeg må prøve å sy noe lignende selv til neste jul ;)
    God jul!

    SvarSlett
  2. "Juletreet" ble jo kjempetøft! Så det ikke helt for meg da vi snakket på tlf, men dette var definitivt et glimrende resultat!:)
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du akkurat DU besøkte bloggen min;)
Velkommen igjen!