Godt Nyttår til alle dere der ute!:)

Ble inspirert av en annen blogger der hun har flere bilder fra året som har gått,en liten oppsummering..:)
Så jeg tenkte jeg også kunne vise litt bilder av ting jeg har laget osv. Noe er kanskje fra 2009,men men..

Plagg og ting jeg har sydd,laga er blandt anna:
Ullkåpe med veske og alpelue, flere bukser i forskjellige fasonger,vognpose + stelleveske, Tunika, duftepose med gammeldagstrykk, multiposer,
 nålputer på norgesglass, toalettmapper, hals, luer, reinstyrmose, seljekranser,
juletre av bringebærgrener, innpakking av pakker, bjørkekranser, lyslykt,
hjerter i tre med pepperkakeoppskrift,lysdekupage..

I 2011 har jeg fortsatt lyst til og fortsette og blogge med og lage flere ting.
Så får vi se hva det blir i løpet av 2011 da..
Takk for det gamle og riktig Godt Nytt År til dere alle:)




                                 

























  



















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du akkurat DU besøkte bloggen min;)
Velkommen igjen!