Innpakning av julegaver

Nå har jeg såvidt begynt litt å pakke inn julegaver, og jeg koser meg veldig.
Jeg har rett og slett tatt symaskinen frem på noen av gavene og sydd i gråpapir.
Det syns jeg ble stilig og annerledes.

Ellers bruker jeg gammel bok jeg river i, glansbilder,servietter (dekopage),hyssing,blonder,knapper,klistermerker.
Litt perler og hyssing ved innpakning,pynt også.

Håper dere alle får en fin tid i vente på jul som er like rundt hjørnet!:)

Her er det esker overalt for vi flytter snart inn i det nye huset vi har bygd...
Å som vi gleder oss!:) Og kan få feire jul i nytt hus!:)

Beklager dårlige bilder,ikke så mye lys her vi bor akkurat nå.
Og jeg ser at jeg var litt kjapp å ta bilde med den ene pakken for dekopagen hadde ikke tørket helt. Men en lite smakebit vertfall på noe..;)




























































































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du akkurat DU besøkte bloggen min;)
Velkommen igjen!