Innflytting, juleforberedelser..

Nå var det lenge siden jeg har blogget.
Men vi har ikke hatt verken internett eller tv utenom mobilene våre før idag.

Nå har vi flyttet inn i huset vi har bygget, og det er esker overalt,men slik er det nå i begynnelsen..
Vi pakker ut,prøver å pynte litt og føler oss litt frem hvor vi vil ha de forskjellige tingene.. Alt er ikke kommet inn heller..
Magen begynner og bli stor, er nå i uke 34 så det merkes..

Men ville vise litt bilder fra huset vårt, og det er helst litt av stua jeg har fått gjort litt med.. Her har vi 5 store vinduer fra tak til gulv som vi enda ikke har fått noe plisegardiner i, de kommer etterhvert...



Her er litt av stua der vi har de store vinduene og sjøutsikt!:)

















Her er vårt juletre i år. Det er annerledes,tøft og kan brukes etterpå julen er over;)



















Krystall,seljekrans,kubbelys,blonder!:)























Gammelt vindu med karm ble et skap inni vår nye gipsvegg..:)
Vinduet blir ei dør til skapet.




















Krystallskål(arv),sølvkuler,mosekule






















Disse kubbelysene starter av seg selv kl 18.00 hver dag og slår seg av selv kl 23.00.
Elektriske kubbelys som er geniale til både inne og ute bruk..



















"Engler daler ned i skjul". Disse har jeg laget og pynter opp mine skyvedører..



















Pyntestigen har fått litt julepynt og julekort i det nye huset:)


















Adventsfatet.. Bilde er tatt for lenge siden som dere ser..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du akkurat DU besøkte bloggen min;)
Velkommen igjen!