Mine første vinterluer

God kveld i stuen:)

Idag måtte jeg bare prøve det jeg har lenge tenkt på.
Det er å ha fleece inni jersey/interlock luene jeg har sydd enn del av.

Vet det er flere som har gjort det fra før,men det er noe når en skal
gjøre noe en ikke har gjort før.
Men det gikk greit og jeg må bare si at jeg elsker å sy disse herlige luene.

Nå ble det 2 luer av disse med fleece innvendig i idag, fordi jeg hadde bare litt rester liggende og må reise og handle litt mer ,for dette var kjekt.

Jenta mi på 4år syntes den var deilig og ha på seg, så det var gøy.
Så da ble det ny barnehage lue.
Nå blir det en tynn og en litt tykkere lue liggende i bhg, noe som er greit med disse dagene som er så varierte i temperatur.

Jeg brettet luene opp litt slik at dere fikk se litt av fleecen.


Første vinterlue jeg har laget, den ble til 4åringen min.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du akkurat DU besøkte bloggen min;)
Velkommen igjen!