Strikker tepper

Tepper er vel noe alle har i hus ,og det er så deilig både for store og små;)
Her er det både helsetepper,Oleana tepper,hjemmelaget og "butikk tepper"..
Men det å strikke til seg selv eller andre familiemedlemmer er liksom kos og.
Jeg er ikke noe flink og kjenner jeg lett blir utolmodig og legger det ofte vekk og drar det frem igjen.
Dette brune har jeg altså brukt ei stund på,vet ikke hvor lenge,men
det er nok snakk om et halvt år tilsammen, ikke fordi det er vanskelig ,men fordi når en ikke er noe særlig på pinner så blir det at en tar det enkleste.
Jeg har lagt det flere ganger vekk og gjort andre ting for jeg var så lei...
Min sy/snekre venninne hadde lyst å hekle en fin kant rundt,
og det ble jo virkelig flott.. Så da er det ferdig...:)
Nå strikker jeg et lyst ,og håper på å få en fin kant på den også i en annen farge.
Da ble det litt med teppet når det hadde denne fine kanten:)














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du akkurat DU besøkte bloggen min;)
Velkommen igjen!