Julegavepakker/innpakkning..

Da har jeg fått pakket inn enn del gaver som jeg har blitt ferdig med.
Jeg prøver og lage til innpakningen alt etter hvem som skal få gaven.
Det må passe litt etter hvem som får den, og har derfor pakket inn for eks til min far litt mer "maskulint" enn til damene/jenter:)
Smak og behag sier en til så mangt, og det gjelder også innpakning tenker jeg da.
Ikke alle liker ting slik som jeg, men tenk hvor kjedelig det hadde vært hvis alle var som jeg.. Jeg er virkelig glad vi er forskjellige og har forskjellige smaker:) Nå er det jammen ikke lenge igjen til jul:)


Stempel: "Vi minnes ikke dager,men øyeblikk"

"Dagen i dag er morgendagen du drømte om igår"




Til innpakningen har jeg brukt: gråpapir,innpakningspapapiret engel,stempel,hjemmelaget kremmerhus,glansbilde,gammel bok side,trehjerter,julekuler,cellofan,blonder,hyssing og teip..


























































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du akkurat DU besøkte bloggen min;)
Velkommen igjen!