Shoppingtur til London

Jeg har altså vært på en fantastisk shoppingtur med min mor og 2 søstre til London.
Jeg har hatt en avtale med mor for et nytt og bedre liv,fra februar til september.
Så jeg holder meg i snop (enda) og har klart siden avtalen begynte og gå ned 14kg.
 Jeg har trent og i helgene koser jeg meg med pepsi max ,grønnsaker og dipp. Snadder;)
Dette resulterte til at jeg hadde lite klær og gå med av det jeg hadde i klesskapet,
så da var det og sleppe seg løst i London og var klar for og fylle opp garderoben.
Vi var tilsammen 6 timer på PRIMARK,og det var egentlig her jeg/vi fant det meste.
Det er en fantastisk butikk som en kan gå helt amok i uten at kortet viser
 ikke godkjent,noe som jeg synes er veldig greit.

Det en kan finne på primark,for de som ikke har vært på denne herlige butikken:
En kan finne helt enkel v hals genser til 40kr, enkel t skjorte med et fantastisk stoff som du også får til en billig penge (rundt 30,40kr). Sko,tusenvis av forskjellige sko til en pris på 120kr.
Tunika/kjole til 80kr,tights til 30kr er bare noe av det en finner på primark.
Jeg har en datter og fikk en nydelig kjole til 80kr,flott cardigan til 60kr,enkel t skjorte til 10 kr(1pund)
 Så har jeg hørt at kvaliteten ikke er så verst heller.
I butikk vinduet sto det et skilt at det  var en skikkelig butikk og det skulle ikke være noe som barnearbeid. Primark hadde fått flere priser i år som eks. økonomisk,design ol.
 Turen endte med en koffert på 20,9kg,men jeg slapp og betale overvekt,heldigvis:)
Takk for turen jenter;)



















Mine 2 søstre og jeg med shoppingposene











Mine 2 søstre og mor:)












Oxford street...


Julen er såvidt begynt.....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du akkurat DU besøkte bloggen min;)
Velkommen igjen!