Høsten er her

Jeg og en venninne har pyntet litt utenfor hos oss. Jeg har lært og binde krans av bjørketre.
Gått i skogen og hentet mose som jeg har fylt sinkbøtter med.. Finn et lite bjørketre og ha i en av sinkbøttene.
Norgesglass har blitt til en lykt..
Et gammelt vindu har havnet på veggen med et mosehjerte og velkommen skilt..
Denne venninnen min som hjalp meg med dette har snekret denne flotte stilige fuglekassen..

Jeg synes resultatet ble helt topp.. Dette var knall kjekt og tenkte at det kunne være noe inspirerende så jeg måtte bare dele dette med dere;)
Hvorfor ikke ta med unger ut i skogen og hente mose,kongler,valnøtter og dekorere hjemmet med?:)










4 kommentarer:

  1. Så fint det er Maria : )
    Det er så dumt, men eg får ikkje til å legge deg til i bloggrullen min... det er så dumt! Forstår ikkje koffer og eg har prøvd fleire gonger. Kan du skjønne koffor?

    SvarSlett
  2. Det går så fint så:)Jeg har ikke peiling,er ikke noe data geni i det hele tatt.
    Sliter med noen innlegg med bilder,tekst ol iblandt, mn jeg orker ikke bruke for mye tid heller på det. Men prøver alt jeg kan at det er litt orden..hehe..

    SvarSlett
  3. Takk for kommentar på bloggen :)
    Ta en titt her for å se hva du trenger for å lage øredobber:
    http://mirastrikker.blogspot.com/2010/09/lage-redobber_12.html

    Hvis det er noe du lurer på så er det bare å spørre :)

    SvarSlett
  4. Så flink du er til å pynte! Det ble kjempefint og høstkoselig utenfor hos dere! :)
    I fjor tenkte jeg at jeg skulle lage meg en bjørkekrans og henge på døra, men det ble med tanken. Kanskje jeg får det til i år? Ble inspirert :)
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du akkurat DU besøkte bloggen min;)
Velkommen igjen!