Elsker nettshopping:)

Jeg har fått dilla på netshopping.. Så er det noe med det å vente på noe "godt" av posten.. Er såå kjekt å enten få det i postkassa eller på postkontoret.. Det meste går til min jente på 2år,for det er så lett iforh.til størrelser ol. Så jeg vil dele litt med dere om nettsider med bilder ol.. Enjoy;) Den rosa stripete Ralph Lauren kjolen er kjøpt på en fantastisk nettside nok200.com.. Det er billige merkeklær,og det er helt ekte varer. De har både klær til dame,herrer og barn..ANBEFALES! Den brune kåpa bestillte jeg fra roselille.dk..Det er en butik i Danmark. De har mer romantisk stil.. Flott kvalitet og flott service,,
Denne flotte kjolen er fra Pompdelux.no. Den kan være fotsi,eller knappe den opp slik som dette.. Det som er deilig med denne siden er at det er helt fantastiske priser...Mer HM priser..:)




Jeg fikk RL tskjorta i posten som jeg har ventet siden jeg bestillte den på http://www.nok200.com/
Ble kjempe fornøyd med str,farge,service:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du akkurat DU besøkte bloggen min;)
Velkommen igjen!