Bukser..

Jeg sydde for en stund siden til min jente..
De er str:80/86 Det stoffet som er stripete er fra Fretex. Den første og siste buksa er forskjellige..

Den første buksa er helt vanlig med  strikk oppe og nede..Veldig greit i krype alderen..

Den andre buksa er stoffet kjøpt i Sverige,den ble jeg veldig fornøyd med. Sydd i en stor M + merket mitt i ettertid..

Den siste buksa er har jeg sydd inn stoff nede likt som i rumpa..
Greit med stoff på innsiden når en kan brette den opp for en stund..
Jeg hadde ikke mitt eget merke da jeg sydde disse,så jeg sydde inn en M i siden,og på rumpa MHS og et hjerte på den siste buksa,men har også sydd på merket mitt på rumpa nå i ettertid..











Legg til bildetekst
Baksiden av buksa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du akkurat DU besøkte bloggen min;)
Velkommen igjen!