Vi har en vinner til Giwe Awayen:)

Idag brukte jeg random.org for å trekke en vinner,og den heldige vinneren er:

Gunn Astrid Øfsti

hun har denne flotte bloggen;) http://gunnastridsdrommehage.blogspot.com/

Send en mail om din adresse så kommer premien din snart i postkassa:)



Her er det Gunn Astrid Øfsti vant,og en liten overraskelse inni..:)

Tusen takk til alle som deltok, så beklager jeg at det tok litt tid før vinneren ble kåret.













Siden det snart er påske tenkte jeg det var kjekt med et påskeegg som premie. Det er hjemmelaget og håper vinneren liker det:)

2 kommentarer:

  1. Hurra!!!!!!!!!!!!!!!For ett nydelig egg. Dette gleder jeg meg til å se. Tusen takk, og ha en fin helg.

    SvarSlett
  2. Kjekt du likte premien:) Kan du sende meg mailen din så jeg får sendt premien. Fant den ikke på siden din. Min er: princess84@live.no

    SvarSlett

Tusen takk for at du akkurat DU besøkte bloggen min;)
Velkommen igjen!