Mens jeg syr til julemesse blir jeg inspirert av andre bloggere:)

Hei,nå var det en stund siden sist innlegg.
Her syes det litt til julemessa som er om 2 helger i Sandnes,min hjemby.. Jeg gleder meg veldig. Hadde noen luer der ifjor og de ville jeg igjen skulle selge ,alltid koselig og høre slikt,så da er jeg igang..
Men jeg kjenner også jeg gleder meg til jul, begynner og tenke på julegaver,og hva jeg skal pynte med i leiligh.
Det blir nok vår siste jul i noe vi ikke eier selv og jeg kjenner jeg gleder meg..:)

Jeg ble inspirert av en blogg som jeg ikke husker hvor jeg fant dette,
men det er rett og slett og ta vare på disse hermetikk boksene av mais.
Jeg har lenge hatt noen få spraymalte bokser som en venninne gjor for meg,for hun var godt i gang med sine...:)
Etterpå det har jeg samlet mer og ikke helt visst hva jeg skal bruke de til.. Helt til jeg så at en tok papir,julepapir,glansbilder ol på..
Så har jeg tatt et lite telys oppi. Et skal være til jul og de andre skal bare stå på et sinkfat som jeg tror blir koselig.
Så her må en bare samle på hermetikkbokser:)














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du akkurat DU besøkte bloggen min;)
Velkommen igjen!