Souvenir og Kajakkutleie i Lysefjorden + ny nettside for suvenir

Min mann startet et firma for en stund siden,med både kajakkutleie og han lager souvenirer.
Kjerag er en turist attraksjon i Lysefjorden i Rogaland og han lager da kjeragbolten som souvenir i stein. Steinen er fra Lysefjorden, og den blir laget for hånd, noe som gjør denne suveniren spesiell.
For mer info og se flere souvenirer og nettbutikk se under..

Nå har suvenirene fått egen side,der har det og blitt nettbutikk. Ta en titt:)
http://www.souvenirsofnorway.com/


Han leier ut kajakker til de som vil padle i Lysefjorden,
noe som er veldig populært både for lokale og turister..
Min mann tenkte om kanskje jeg kunne bidra med noe,
det kommer i et annet
innlegg..:)

Det er også flere bedrifter som selger hans suvenirer..
Ja, jeg er stolt og ha en kreativ mann og syns det var kjekt jeg og kunne bidra med litt. Så får vi se da hvordan dette går..:)



Og her er det mange lokale og turister som vil oppleve kjerag i lysefjorden. Da kan det også være gøy og ha en souvenir :)





For mer info om kajakkutleie og suvenir,
www.lysefjordkajakk.com


Nå har suvenirene fått egen side,der har det og blitt nettbutikk. Ta en titt:)
http://www.souvenirsofnorway.com/



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du akkurat DU besøkte bloggen min;)
Velkommen igjen!