Har bundet mose og seljekrans:)

Da har jeg fått enda mer pynt hjemme og er kjempe fornøyd:)
Selje var kjempe fin og lage krans av og er stilig pynt i hjemmet:)















Har funnet reinstyr mose og fant ut at denne hadde det vært fint og bruke ståltråd i sølv.
Den blir en del av julepynten når den skal frem. Noen sølvkuler,hvite lys er planen sammen med disse mosekulene:)
Jeg frøs kulene før jeg tok og dekorerte hjemmet for og være helt sikker at det ikke kommer små dyr ut..




















Her er et bilde med mose og krans, beklager dårlig bilde..:)


3 kommentarer:

  1. Jeg kunne ikke se alle bildene, men kransene og kulene dine ble kjempefine! Kan ikke du flytte til Bergen, så kan vi ha maaange hobbykvelder? :p
    klem

    SvarSlett
  2. Det hadde vært kjempe kjekt og gjort en masse i lag,kan ikke du flytte hit?:)

    SvarSlett
  3. er kommet helt i julestemning du allså:) masse flott :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du akkurat DU besøkte bloggen min;)
Velkommen igjen!